Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Εκδρομή στην Ονειρούπολη Δράμας

Την Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου, όλο το Γυμνάσιο της Άνθειας πήγε εκδρομή στην Ονειρούπολη Δράμας. Ταξιδέψαμε τρεις ώρες με το λεωφορείο και τελικά φτάσαμε στο προορισμό μας μετά από μια δεκαπεντάλεπτη στάση στην Ξάνθη.

Πρώτα η Α΄ Γυμνασίου επισκέφτηκε το πλανητάριο, ενώ η Β΄ και η Γ΄ Γυμνασίου αφέθηκε ελεύθερη στην Ονειρούπολη. Στο πλανητάριο μάς έδειξαν τους πλανήτες και μιλήσαμε αναλυτικά για τα άστρα. Αφού η Α΄ τάξη βγήκε από το πλανητάριο, μπήκε η Β΄ και η Γ΄, ενώ η Α΄ έκανε βόλτα με το τρενάκι σε όλη τη Δράμα και ευχόταν στους πεζούς “χρόνια πολλά” και “καλή χρονιά”.

Όταν τελείωσε η βόλτα και βγήκαν και τα υπόλοιπα παιδιά από το πλανητάριο, οι καθηγητές μάς ρώτησαν τι θέλουμε να κάνουμε. Μερικοί ήθελαν να πάνε στο εργαστήρι ζωγραφικής, για να τους ζωγραφίσουν το πρόσωπο, άλλοι να πάνε στο παγοδρόμιο, άλλοι να πάνε στο “καράβι”, άλλοι να πάνε βόλτες… Οι καθηγητές μάς χώρισαν ανάλογα με το πού θέλαμε να πάμε και έτσι περάσαμε όλοι ωραία. Αμέσως μετά την περιήγηση στην Ονειρούπολη μάς ανακοίνωσαν πως θα πάμε να φάμε, άλλα μερικοί προτίμησαν να συνεχίσουν τη διασκέδαση.

Στις 4 μ.μ. αρχίσαμε να μαζευόμαστε, για να επιστρέψουμε. Κάναμε και μία στάση ακόμα στην Ξάνθη. Στα σπίτια μας γυρίσαμε γύρω στις 7 μ.μ.

Η Ονειρούπολη μας άρεσε πάρα πολύ και περάσαμε πολύ ωραία, κυρίως επειδή ήμασταν όλοι οι μαθητές μαζί.

Φραντζάκη Αγγελική

Στις 6 Δεκεμβρίου πήγαμε εκδρομή στην Ονειρούπολη Δράμας. Μπήκαμε στα λεωφορεία και μας έβαλαν να δούμε ένα DVD στην τηλεόραση. Άλλοι άκουγαν τραγούδια, άλλοι τραγουδούσαν και άλλοι έλεγαν ανέκδοτα.

Στα μισά της διαδρομής ένας συμμαθητής μας άρχισε να ζαλίζεται και έτσι κάναμε μια στάση στη Ξάνθη. Βγήκαμε από το λεωφορείο, για να πάρουμε αέρα και να ξεκουραστούμε. Μετά ξαναμπήκαμε στο λεωφορείο και συνεχίσαμε τη διαδρομή για την Ονειρούπολη.

Όταν φτάσαμε, μπήκαμε αμέσως στο πλανητάριο, το οποίο είναι ένα μεγάλο φουσκωτό, και ο υπεύθυνος άρχισε να μας μιλάει σχετικά με τους πλανήτες, τα αστέρια και το φεγγάρι. Μετά από το πλανητάριο πήγαμε στο τρενάκι και διασχίσαμε τη Δράμα με αυτό. Όλοι έβγαζαν φωτογραφίες και χαιρετούσαν αυτούς που περνούσαν.

Αργότερα, ανυπομονούσαμε όλα τα παιδιά να περάσουμε από το σπίτι του Αι-Βασίλη. Ήταν τέλεια. Το σπίτι ήταν πάνω από μια λίμνη και είχε μια γέφυρα και έναν μεγάλο ψεύτικο Αι-Βασίλη δίπλα να χαιρετάει. Όταν μπήκαμε μέσα στο σπίτι, ένας “αληθινός” Αι-Βασίλης μάς έδωσε από ένα μολύβι και βγήκαμε μαζί του φωτογραφία.

Έπειτα, μπήκαμε σε ένα σπίτι, όπου μας ζωγράφισαν το πρόσωπο και μετά πήγαμε στο σιντριβάνι, για να ρίξουμε λεφτά και να κάνουμε μία ευχή. Οι αγορές ήταν πολλές και πήγαμε σε όλες. Το πιο εντυπωσιακό ήταν το καράβι και η κουλούρα που πήγαινε πάνω-κάτω. Το παγοδρόμιο ήταν πολύ επικίνδυνο. Υπήρχαν πολλά παιχνίδια, τα οποία τα δοκιμάσαμε όλα, και πολύ ωραία διακοσμητικά, που έκαναν την Ονειρούπολη περισσότερο εντυπωσιακή και παραμυθένια.

Στην επιστροφή δε μιλούσε κανείς, όλοι κοιμόμασταν και, ευτυχώς, σταματήσαμε πάλι στην Ξάνθη και φάγαμε από ένα γλυκό.

Αυτή η εκδρομή είναι η ωραιότερη που πήγα και πιστεύω πως αν πάτε και εσείς στην Ονειρούπολη, θα περάσετε τέλεια.