Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τι μας είπαν οι καθηγητές; (μίνι-συνέντευξη από τους καθηγητές του σχολείου)


Δεκαπέντε καθηγητές, δεκαπέντε ερωτήσεις σε χαρτάκια, τα οποία επέλεξαν τυχαία οι καθηγητές.


1.         Αλμπάνης Μάρκος, Φυσικός, Διευθυντής

Ερώτηση:  Αν δεν ήσασταν καθηγητής, ποιο άλλο επάγγελμα θα επιλέγατε να κάνετε;

Απάντηση:  Γεωπόνος. Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε αγροτική οικογένεια. Η ενασχόληση με τη γη και τις αγροτικές εργασίες έγινε βίωμά μου. Συνεχίζω ακόμη και σήμερα.



2 .        Ασπιώτη Άννα, Φιλόλογος

Ερώτηση:  Πώς θέλετε να είναι ο τέλειος μαθητής;

Απάντηση:  Να έχει δεξιότητες γνωστικές και κυρίως κοινωνικές. 



3.         Βασίλαρου Ζωή, Αγγλικής Γλώσσας

Ερώτηση:  Τι είδους τηλεοπτικά προγράμματα προτιμάτε και γιατί;

Απάντηση:  Προτιμώ τις ενημερωτικές εκπομπές και τα διάφορα ντοκιμαντέρ. Παρακολουθώ, βέβαια, και κάποιες σειρές ψυχαγωγικές-κωμικές (Πίσω στο σπίτι, Ράδιο-αρβύλα κ.α.).



4.         Δεσποτοπούλου Πολυτίμη, Μαθηματικός

Ερώτηση:  Ποιο μάθημα σας άρεσε όταν ήσασταν μαθητής και ποιο δε σας άρεσε;

Απάντηση:  Το αυτονόητο θα ήταν να πω τα Μαθηματικά. Ε, λοιπόν όχι, ήταν η Ιστορία! Είχα την τύχη να έχω μια εξαιρετική καθηγήτρια, που μας δίδαξε να προσεγγίζουμε τα ιστορικά γεγονότα με άλλη ματιά. Δεν αγαπούσα πολύ τη Γυμναστική, εξαιτίας του Γυμναστή, ο οποίος ήθελε οπωσδήποτε να μας μυήσει στα μυστικά της ενόργανης.



5.         Δημητριάδης Δημήτριος, Φιλόλογος

Ερώτηση:  Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας ο κατάλληλος αριθμός παιδιών στην τάξη και γιατί;

Απάντηση:  Ο ιδανικός αριθμός μαθητών σε μια τάξη πιστεύω ότι είναι περίπου 18 με 20 μαθητές, γιατί, όταν οι μαθητές είναι περισσότεροι, ο καθηγητής αδυνατεί μέσα στο χρονικό περιορισμό των 45 λεπτών να ασχοληθεί με όλους τους μαθητές και να εντοπίσει τις ενδεχόμενες αδυναμίες τους. Σκεφτείτε μόνο ότι οι μαθητές καταφεύγουν στα φροντιστήρια όχι επειδή εκεί διδάσκουν καλύτεροι καθηγητές, αλλά επειδή εκεί τα τμήματα είναι ολιγομελή.  



6.         Καλόγερος Γεώργιος, Φιλόλογος

Ερώτηση:  Ποιο μάθημα σας αρέσει να διδάσκετε περισσότερο;

Απάντηση:  Τα αρχαία ελληνικά κυρίως. Ο λόγος είναι επειδή πιστεύω ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η βάση για τη νεοελληνική γλώσσα και τον νεοελληνικό πολιτισμό.



7.         Μπεζιργιαννίδης Ευστράτιος, Φυσικής Αγωγής

Ερώτηση:  Όταν ήσασταν μαθητής, ήσασταν ήσυχος μέσα στην τάξη;

Απάντηση:  Όχι πάντα. Έκανα ό,τι κάνετε σήμερα κι εσείς.



8.         Ορνιθοπούλου Άννα, Μουσικός

Ερώτηση:  Πώς αντιμετωπίζετε την κατάληψη;

Απάντηση:  Με ένα όμορφο τραγούδι, για να τραγουδάει και η ψυχή και όλα γύρω.



9.         Παπαδοπούλου Φανή, Γαλλικής Γλώσσας

Ερώτηση:  Κάθε πότε θέλετε να πηγαίνουμε εκδρομή και σε ποιο μέρος είναι η τέλεια εκδρομή για το σχολείο;

Απάντηση:  Πιστεύω πως στο θέμα των εκδρομών η ιδανική λύση θα ήταν να γίνονται κυρίως εκπαιδευτικές εκδρομές. Μια επίσκεψη σε ένα μουσείο, σε μια άλλη γειτονική πόλη, σε έναν αρχαιολογικό χώρο, είναι εκδρομές που εκπληρώνουν και κάποιον εκπαιδευτικό στόχο. Από την άλλη, σε ό,τι αφορά τους περιπάτους, νομίζω πως το συγκεκριμένο σχολείο, στο οποίο βρισκόμαστε, έχει τη θετική ιδιαιτερότητα να είναι κοντά στη φύση και να προσφέρεται για όμορφους περιπάτους στα διπλανά χωριά. Ο αριθμός των περιπάτων είναι ικανοποιητικός. Αν, βέβαια, ήμουν σε σχολείο της πόλης, θα έδινα διαφορετική απάντηση για τους περιπάτους.



10.       Παπανικολάου Ιωάννης, Μαθηματικός

Ερώτηση:  Πώς καταπολεμάτε την οικονομική κρίση προσωπικά;

Απάντηση:  Περιορίζω τα έξοδα και τις καταναλωτικές δαπάνες στα απαραίτητα. Γίνομαι πιο συνειδητός καταναλωτής επιλέγοντας πιο οικονομικά προϊόντα. Περικόπτω τις εξόδους μου.



11.       Πετκίδης Λάζαρος, Πληροφορικός

Ερώτηση:  Πότε αποφασίσατε να γίνετε καθηγητής;

Απάντηση:  Αποφάσισα να γίνω καθηγητής το 1999, ενώ ήδη εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα.



12.       Πόριου Σταματία, Γερμανικής Γλώσσας

Ερώτηση:  Γιατί επιλέξατε να ασχοληθείτε με αυτό το επάγγελμα;

Απάντηση:  Οι γονείς μου ήταν μετανάστες 30 χρόνια στη Γερμανία. Αυτός, νομίζω, ήταν ένας από τους σπουδαιότερους λόγους να επιλέξω να σπουδάσω Γερμανική Φιλολογία. Είναι ένα ωραίο και ευχάριστο επάγγελμα. Δεν το μετάνιωσα ποτέ.



13.       Τσίκνα Ελισάβετ, Φιλόλογος

Ερώτηση:  Πρέπει μήπως να ενταχθούν καινούρια ενδιαφέροντα μαθήματα στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα;

Απάντηση:  Θα έπρεπε να ενταχθούν μαθήματα σχετικά με το επάγγελμα που θα ήθελε να ακολουθήσει κάθε παιδί. Επίσης, μαθήματα σχετικά με την οικολογία και την υγιεινή διατροφή.



14.       Τσούλος Μιχαήλ, Φυσικός

Ερώτηση:  Τι σας ενοχλεί περισσότερο σε έναν μαθητή;

Απάντηση:  Η αχαριστία του.



15.       Χονδρού Αθανασία, Θρησκευτικών

Ερώτηση:  Αν μπορούσατε, τι θα αλλάζατε στο σχολείο;
Απάντηση:  Πιστεύω πως ένα μεγάλο μειονέκτημα είναι τα διδακτικά βιβλία και ο τρόπος που αυτά είναι γραμμένα. Απέχουν πολύ από το στόχο τους, που είναι να κάνουν τη γνώση προσιτή και κατανοητή στους μαθητές.

(Σημείωση: Οι φωτογραφίες είναι τυχαίες και δεν αντιπροσωπεύουν καθηγητές. Οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα είναι απλή σύμπτωση.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου