Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Εγκρίνω - Απορρίπτω (η Δημοσιογραφική Ομάδα αυτοσυνεντευξιάζεται)

    Εντάξει, ως Δημοσιογραφική Ομάδα πήραμε συνεντεύξεις και ρωτήσαμε αυτά που θέλαμε σε αυτούς που θέλαμε. Εμάς δε θα μας ρωτήσει κανένας κάτι; Παρακάτω, όλα τα μέλη της Δημοσιογραφικής Ομάδας απαντούν σε μια πολύ απλή ερώτηση (όχι, που θα μας βάζαμε δύδκολα!): τι μας αρέσει γενικά και τι, πάλι γενικά, δε μας αρέσει, σε τι λέμε ναι και σε τι όχι, τι εγκρίνουμε και τι απορρίπτουμε στη ζωή μας; Μάλλον τη χειρότερη συνέντευξη της χρονιάς την πήραμε από τον εαυτό μας!!!

                                                                       Συνέντευξη: Δημοσιογραφική Ομάδα 



ΕΓΚΡΙΝΩ
ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ
Α1
ΚΑΡΠΟΥΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
… τα παιδιά να παίζουν έξω από το σπίτι και όχι να κλείνονται μέσα και να παίζουν με τον υπολογιστή, ότι έρχεται το καλοκαίρι και θα τελειώσουν τα σχολεία
… τους ανθρώπους που χτυπάνε τα σκυλιά ή τα φαρμακώνουν, τις εξετάσεις στο σχολείο (με αγχώνουν πολύ)
ΚΑΣΒΑΚΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
… πως, αν και κάνουμε λάθη στο σχολείο, μας συγχωρούν και πως μας πάνε εκδρομές
… να μας βάζουν πολλά μαθήματα για το σπίτι
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
… εγκρίνω το 1ο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης, γιατί πιστεύω πως εκεί είναι εύκολα τα μαθήματα, εγκρίνω το ποδόσφαιρο
… τους μαθητές που χτυπάνε τα μικρά και αδύναμα παιδιά
ΜΕΛΕΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
… την καλή ζωή, το γέλιο, τις βόλτες, τα ανέκδοτα, τη μουσική, τα trendy ρούχα, τα περιοδικά
… το διάβασμα, την απογοήτευση, τα κρύα ανέκδοτα, το κλασικό ντύσιμο, το καυσαέριο


Α2
ΝΙΤΣΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
… το ότι υπάρχει γήπεδο κοντά στο μέρος που μένω, γιατί έτσι έχω την ευκαιρία να αθλούμαι και να παίζω με τους φίλους μου
… τα φροντιστήρια, γιατί με αυτά δεν έχουμε πολύ χρόνο να παίζουμε
ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
… την παρέα μου στο Γυμνάσιο, τα τέλεια παιδιά και τα αστεία που λέμε
… τα μαθήματα που πρέπει να κάνουμε οπωσδήποτε στο σχολείο και τις πολλές ώρες μαθήματος
ΦΡΑΝΤΖΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
… τους συμμαθητές και τους φίλους μου, όπως και την εκπαίδευση, αλλά και τους δασκάλους, τα κενά και τις εκδρομές
… τις επτά ώρες μαθήματος και μερικούς “ανεπιθύμητους”
ΧΟΤΖΑ ΠΕΤΡΟΣ
… εγκρίνω τα μαθηματικά, τις εκδρομές, τη σειρά “Βασιλιάδες”, να βγαίνω με τους φίλους μου
… τις εξετάσεις και τα διαγωνίσματα, γιατί θέλουν διάβασμα και βαριέμαι   
ΧΡΥΣΑΦΙΔΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ
… να πηγαίνω βόλτα με τους φίλους μου, να ταξιδεύω, να βλέπω ταινίες
… τις εξετάσεις


Β1
ΓΚΟΥΡΙΔΟΥ ΘΕΟΠΗ
… τις βόλτες έξω με τις φίλες μου και το παγωτό
… την γκρίνια της μαμάς μου
ΚΑΡΠΟΥΖΗ ΡΟΖΙΝΑ
… ότι κάποιοι προσπαθούν και διαβάζουν και πετυχαίνουν τους στόχους τους, μου αρέσουν αυτοί που περιποιούνται το σώμα τους και γυμνάζονται, αυτοί που ντύνονται ωραία και εγκρίνω απόλυτα τους καλούς φίλους
… αυτούς που ρυπαίνουν το περιβάλλον, που κοροϊδεύουν τους άλλους, τους κακούς, τους κλέφτες και τους δολοφόνους
Β2
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
… το ποδόσφαιρο (γενικά τα αθλήματα), τις ταινίες, το διάστημα και το μεγαλείο του, τα ερωτικά, τις συνεντεύξεις, τους καυγάδες, τη μουσική
… τις σοβαρές συζητήσεις για θέματα που δε με αφορούν, τα φιλολογικά (αν και ο καθηγητής το σώζει κάπως), τη μόδα (είναι ρόδες που κυλάνε) και τα ψώνια


Γ1
ΔΟΥΚΟΓΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ
… τα άτομα που έχω δίπλα μου για φίλους/φίλες
… την απόρριψη του Facebook
ΚΟΝΤΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
… τα παιχνίδια στο διαδίκτυο, να ξενυχτώ με παρέα
… τη βία στο σχολείο, τη ρύπανση του περιβάλλοντος
ΠΑΡΑΣΧΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
… το facebook, τον ύπνο, τη μουσική, την παρέα, τα γλυκά, την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
… το σχολείο, το ωδείο, τα μαθηματικά


Γ2
ΜΠΕΖΙΡΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
… εγκρίνω και μου αρέσει τα μάλα το Γυμνάσιο της Άνθειας με όλους τους καθηγητές, γιατί είναι πολύ καλοί και κάνουν καλό μάθημα
… το χρονολόγιο στο Facebook, το Angry Birds καθώς και τις ασχημόφατσες που σε κάνουν add και, τέλος, τους τοιούτους που σου την πέφτουν
ΜΠΙΤΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
… τη δωρεάν παιδεία
… την ενδοσχολική βία
ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
… να περνάω πολλές ώρες με τις φίλες μου, το ποδόσφαιρο, τα ψώνια, τα ταξίδια, τη σειρά “Βασιλιάδες”, τη θάλασσα, τη γυμναστική, τα Αγγλικά, το Facebook
… τα μαθήματα, τις εξετάσεις, γιατί θέλουν πολύ διάβασμα και εγώ δεν είμαι γι’ αυτά
ΤΣΙΤΣΕΚΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
… την ισότητα όλων των ανθρώπων, διότι πιστεύω ότι κανένας δεν είναι διαφορετικός από τον άλλον
… τη βία και τον πόλεμο, διότι οδηγούν σε καταστροφές και σε θάνατο πολλών ανθρώπων
ΧΟΤΖΑ ΑΝΝΑ
… να υπάρχει ένα κλειστό γυμναστήριο σε κάθε σχολείο, να υπάρχει μια αίθουσα μουσικής και τα παιδιά να παίζουν μουσικά όργανα
… την έχθρα μεταξύ των ανθρώπων, τη βία μεταξύ των μαθητών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου