Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Σε 10 χρόνια! (η Γ΄ Γυμνασίου δίνει συνέντευξη)

Γυμνάσιο Άνθειας, σχολικό έτος 2011-2012. Η τελευταία χρονιά στο Γυμνάσιο των μαθητών της φετινής Γ΄ Γυμνασίου. Τελειώνει ένας κύκλος τριών χρόνων στη ζωή τους και αρχίζει ένας άλλος, στο Λύκειο, και μετά … μετά … τι; Αυτό θα μας το πουν οι ίδιοι απαντώντας στην εξής ερώτηση:

“Τελειώνω το Γυμνάσιο! Πώς φαντάζομαι τη ζωή μου σε 10 χρόνια;”


Αρβανιτίδου Χριστίνα: Φαντάζομαι σε 10 χρόνια να έχω μια δουλειά, να έχω κάνει παιδιά, να είμαι υγιής και να έχω πολλές φίλες.




Ατματζίδου Ειρήνη: : Μετά από 10 χρόνια φαντάζομαι, αφού θα έχω τελειώσει το σχολείο, να βρω μια δουλειά, και, το κυριότερο, να έχω πολλά παιδιά.



Γκεμιτζάκη Αφροδίτη: Σε 10 χρόνια πιστεύω πως θα έχω τελειώσει τις σπουδές μου και θα έχω βρει ίσως κάποια καλή δουλειά. Αυτό που θα ήθελα να γίνω είναι ηθοποιός. Πάντα μου άρεσε το θέατρο και η υποκριτική. Επίσης, πιστεύω πως θα έχω κάνει μια οικογένεια με τον κατάλληλο σύντροφο δίπλα μου.



Δούκογλου Φωτεινή (Φένια): Σε 10 χρόνια θα έχω τελειώσει τις σπουδές μου, για να γίνω πλοίαρχος πολεμικού ναυτικού. Θα ταξιδέψω όσο περισσότερο μπορώ μέσα στη θάλασσα, θα γνωρίσω καινούργια μέρη και, μόλις τελειώσω τη δουλειά μου, θα κάνω μια ωραία οικογένεια.



Καλλιώρα Τριαναταφυλλιά (Φιλιώ): Τη ζωή μου μετά από 10 χρόνια τη φαντάζομαι αρκετά καλή. Το πρώτο πράγμα που θέλω είναι να περάσω στην αστυνομική σχολή ή στο λιμενικό και, μόλις διοριστώ και έχω μια καλή οικονομική κατάσταση, να κάνω μια όμορφη, σταθερή οικογένεια. Τα παιδάκια μου θα τα μεγαλώσω με στοργή και αγάπη και θα φροντίσω να κάνω το καλύτερο για την οικογένειά μου.



Κοντίδου Μαρία: Φαντάζομαι ότι θα έχω κάνει οικογένεια ή ακόμη θα σπουδάζω. Και νομίζω ότι θα έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπάνε.



Κυριακίδου Φωτεινή: Σε 10 χρόνια φαντάζομαι ότι θα έχω οικογένεια και μια δουλειά. Θα έχω το δικό μου αμάξι και το σπίτι των ονείρων μου.



Μαζμανίδης Αλέξης: Τη ζωή μου τη φαντάζομαι τελείως διαφορετική από αυτήν που ζω τώρα. Θα έχω τελειώσει το Πανεπιστήμιο και θα ψάχνω για το μέλλον μου. Με φαντάζομαι, επίσης, να ασχολούμαι με κάποιο άθλημα. Πιστεύω πως θα καταφέρω πολλά στη ζωή μου! Όσο για την οικογένεια, θα είναι και αυτό στη σειρά.



Μαστρογιαννίδης Γιώργος: Φαντάζομαι ότι σε 10 χρόνια θα είμαι παντρεμένος, θα έχω ένα δικό μου σπίτι, θα έχω ένα παιδί και θα πηγαίνω για το δεύτερο και … τέλος! Θα έχω μια μόνιμη δουλεία με καλά λεφτά, για να μπορώ να συντηρώ την οικογένειά μου, και ότι θα είμαι ευτυχισμένος και θα περνάω όμορφα.



Ματζάρης Ραφαήλ: Πιστεύω ότι θα έχει ανακάμψει η οικονομία του κράτους και ότι θα υπάρχουν θέσεις εργασίας για όλους τους τελειόφοιτους Πανεπιστημίου. Έτσι, θα μπορώ κι εγώ να έχω άμεση επαγγελματική αποκατάσταση.



Μουρατίδου Μαρία: Σε 10 χρόνια φαντάζομαι να είμαι αστυνομικός στην ομάδα ΔΙΑΣ και να έχω περίστροφο και μηχανή. Επίσης, να έχω και μια ευτυχισμένη οικογένεια.



Μπανταλίδου Όλγα: Σε 10 χρόνια φαντάζομαι να έχω τελειώσει το Πανεπιστήμιο, τη σχολή Ψυχολογίας, να έχω ανοίξει ένα γραφείο δικό μου και να είμαι ανεξάρτητη στη ζωή μου. Επίσης, θέλω να έχω κάνει οικογένεια, παιδιά και να έχω έναν άνθρωπο να ζήσω την υπόλοιπη ζωή μου χαρούμενη και ευτυχισμένη.



Κάτι τέτοιο φαντάζεσαι;
Μπεζιργιαννίδης Δημήτριος: Όταν μεγαλώσω, πιστεύω ότι θα έχω αποφασίσει τι θέλω να κάνω στη ζωή μου και σε 10 χρόνια θα το έχω εκπληρώσει. Πάντως, δε θα με χάλαγε καθόλου να έχω μία βίλα, μία Masserati και μία γραμματέα στο γραφείο μου!



Μπίτσος Απόστολος: Φαντάζομαι τον εαυτό μου ως έναν πολύ καλό αρχαιολόγο, που θα ανακαλύπτει πολλά αρχαία της πανέμορφης ιστορικής χώρας μας. Ελπίζω όμως, για να βρω δουλειά, να έχει αποκατασταθεί το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας και να μπορούν όλοι οι νέοι, και εγώ επίσης, να βρούμε δουλειά.



Πετρίδης Σταύρος: Πιστεύω πως σε 10 χρόνια θα έχω εκπληρώσει καταρχάς το όνειρό μου, δηλαδή να γίνω αστυνομικός. Βέβαια, όταν είσαι ενήλικος, η ζωή είναι πολύ πιο δύσκολη και με πιο πολλά προβλήματα, αλλά θα προσπαθήσω να τα αντιμετωπίσω.



Στεργιάννης Δημήτριος: Φαντάζομαι πως θα πάω να δώσω εξετάσεις, για να πάω στο στρατό, και θα ήθελα να είμαι αξιωματικός. Θα ήθελα να έχω μια οικογένεια και με αυτήν τη δουλειά θα συντηρώ την οικογένειά μου.



Τσιτσεκίδου Αναστασία: Με τις σημερινές συνθήκες είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη ζωή του σε 10 χρόνια. Το μόνο που φαντάζομαι είναι να έχω τελειώσει κι εγώ τη σχολή μου (ειδικότητας λογοθεραπείας) και να δουλεύω στο δικό μου γραφείο προσφέροντας τη βοήθειά μου σε ανθρώπους που τη χρειάζονται. Επίσης, θέλω, όπως όλοι, να έχω μια οικογένεια.



Χριστοφορίδης Σωτήρης: Όταν τελειώσω το Γυμνάσιο, θα πάω σε Τεχνικό Λύκειο, για να μάθω την τέχνη του μηχανικού αυτοκινήτων. Μετά, όταν τελειώσω το Λύκειο, θα πάω σε ένα συνεργείο, για να τα μάθω καλύτερα, να μου λύνονται οι απορίες και να εκπαιδευτώ πάνω σε αυτό που θα κάνω. Αργότερα, θα ανοίξω ένα συνεργείο δικό μου, για να δουλεύω, να φτιάχνω αυτοκίνητα, μηχανάκια και νταλίκες.



Ανώνυμη: Μετά από 10 χρόνια θα ξυπνάω νωρίς το πρωί, θα πηγαίνω στο νηπιαγωγείο και θα μαθαίνω στα παιδιά ωραία και καινούργια πράγματα γι’ αυτά.



Ανώνυμη 2: Μετά από 10 χρόνια πιστεύω πως θα έχω τελειώσει τη σχολή που θέλω και θα αρχίσω να ασκώ το επάγγελμά μου, θα έχω ανεξαρτητοποιηθεί και θα τα καταφέρνω μόνη μου.


Ανώνυμος: Στα 25 μου πιστεύω ότι θα είμαι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής σε καλή ομάδα, οικογενειάρχης με 1-2 παιδιά, με ένα Volvo αμάξι και θα με θαυμάζουν όλοι και θα θέλουν να μου μοιάσουν. Επίσης, θα με θέλουν όλα τα κορίτσια.



Ανώνυμος 2: Μετά από 10 χρόνια θα είμαι 26 χρονών. Φαντάζομαι τη ζωή μου πολύ καλή. Τότε θα έχω τελειώσει το σχολείο, θα έχω μια δουλειά … δεν ξέρω τι δουλειά. Επίσης, τότε μπορεί να παντρευτώ, μπορεί και όχι, αλλά το όνειρό μου είναι μετά από 10 χρόνια να συναντήσω τον συμμαθητή μου, τον Αντωνιάδη, και να παίζουμε μαζί ποδόσφαιρο!



Ανώνυμος 3: Μετά από 10 χρόνια, στα 25 μου, πιστεύω ότι θα αποδεσμευτώ από τους γονείς μου και θα μπορώ να επιβιώσω μόνος.


Ψευδώνυμο “Zion”: Σε 10 χρόνια φαντάζομαι να είμαι αστυνομικός, να έχω οικογένεια, πολλά παιδιά και πολλούς φίλους. Επίσης, φαντάζομαι πως θα ζω στην εξοχή και θα ζω μια υγιεινή ζωή.



Ψευδώνυμο “Lahandra”: Μετά από 10 χρόνια θα είμαι πλούσιος, θα έχω μια βίλα και μια Ferrari.



Ψευδώνυμο “Λέλα”: Σε 10 χρόνια φαντάζομαι πως θα έχω τελειώσει την αστυνομική σχολή και θα δουλεύω σαν αστυνόμος. Θα βοηθάω την κοινωνία και θα υπερασπίζομαι το δίκαιο. Θα παντρευτώ και θα κάνω παιδιά και θα είμαι μια καλή σύζυγος και μητέρα. Θα προσπαθήσω να βρίσκομαι με τους παλιούς μου φίλους και θα πηγαίνω για καφέ με την κολλητή μου.



Ψευδώνυμο “Μπούκι”: Φαντάζομαι πως θα είμαι στο μαγαζί μου και θα δουλεύω. Επίσης, θα έχω την κοπέλα μου. Παράλληλα, πιστεύω πως θα ζω ακόμα με τους γονείς μου για οικονομικούς λόγους. Θα ήθελα, πάντως, να είμαι πλούσιος.



Ψευδώνυμο “Ρούνος”: Μετά από 10 χρόνια φαντάζομαι να είμαι στρατιωτικός. Επίσης, να είμαι παντρεμένος και να έχω 2 παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Επιπλέον, θα ήθελα να μένω σε ένα χωριό και να είμαι ευτυχισμένος με την οικογένειά μου.



Ψευδώνυμο “Φοίβη”: Σε 10 χρόνια φαντάζομαι να είμαι βρεφοκόμος, γιατί μου αρέσουν τα παιδιά και θέλω να ασχολούμαι πολλές ώρες μ’ αυτά. Επιπλέον, θέλω να κάνω μια οικογένεια και, τέλος, να αποκτήσω 3 παιδιά.

Δημοσιογραφική Ομάδα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου